Víme: Jak být úspěšný v zahraničí

Kampaně, PR a cílená podpora

vice-jak-10-procentni-rusty.jpg

Více jak 10% růst!

Kampaň „ČESKO jak jen neznáte - Poznejte Moravu!” realizovaná na pěti evropských trzích se odrazila ve zvýšené návštěvnosti moravských krajů. Řada trhů vykazovala růst v desítkách procent. Kampaň zahrnovala např. i podporu letecké linky Ryanair Milano-Brno, speciální event jako Dny moravské kuchyně v řadě evropských měst. Kampaň moravským krajům vynesla i ocenění v rámci Velké ceny cestovního ruchu na brněnském výstavišti při veletrhu RegionTour v lednu 2013.

vice-jak-10-procentni-rusty2.jpg

the-blue-danube-award.jpg

The Blue Danube Award

Mezinárodní filmový festival turistických a ekologických filmů Silafest, který se koná v Srbsku, ocenil v roce 2010 i snímek z dílny m-ARK s názvem The Eastern Moravia - Holiday Story. Film získal cenu The Blue Danube jako nejlepší snímek v kategorii Best Tourist Promo Film.

the-blue-danube-award2.jpg

czech-tourism-deutschland-awards.jpg

CzechTourism Deutschland Awards

Kampaň na podporu cestovního ruchu Olomouckého kraje přinesla našemu klientovi ocenění CzechTourism Deutschland Awards 2010 pro nejlepšího partnera německé pobočky CzechTourismu. Ocenění bylo předáno za účasti 200 hostů u příležitosti největšího světového veletrhu ITB v Berlíně.

czech-tourism-deutschland-awards2.jpg