Máme: Originální nápady = úspěch

Úspěšné zážitkové kampaně

musi-bavit-a-informovat.jpg

Musí bavit a informovat

Reklamní kampaně na podporu cestovního ruchu vedly ke zvýšenému zájmu a k dokladovanému růstu návštěvnosti řady našich klientů. Kreativní nápady, jako např. turistické mobilní centrum InfoBus Olomouckého kraje, Tour Arena i koncepční komunikace a nabídky produktů ke koupi, vyvolávaly ohromný zájem všude, kde se objevily.

45000-zajemcu.jpg

45 000 zájemců!

Roadshow InfoBUSu Olomouckého kraje na 65 místech v České republice, Slovensku a v Polsku navštívilo cíleně téměř 45 000 zájemců. Výsledek - zvýšená návštěvnost. Často bylo slyšet od zadavatelů nabídek: „Nevím, kde se roadshow pohybuje, ale poptávky chodí z místa XX, tak jste v místě XX”.

45000-zajemcu2.jpg

2x-nejlepsi-kampan-v-cr.jpg

2x nejlepší kampaň v ČR

Za připravené kampaně agenturou m-ARK obdrželi zadavatelé reklamy v minulosti řadu cen, např. dvakrát byly kampaně ohodnoceny jako vůbec nejlepší kampaně v cestovním ruchu v České republice. Film podporující roadshow InfoBUSu zaujal porotu Tour Region Filmu v Karlových Varech natolik, že si odnesl v silné konkurenci jednu z cen.