Budujeme: Příběhy značek

Kroky k úspěšné značce

od-sloganu-az-po-kampane.jpg

Od sloganu až po kampaně

m-ARK dlouhodobě svou prací přispívá k budování značky destinace Východní Morava. Slogan Východní Morava - Kouzlo rozmanitosti vznikl v kreativní dílně m-ARK již před více jak 10 lety a od té doby byly pro toho zadavatele, pod stejnou značkou, vytvořeny desítky zajímavých komunikačních aktivit. Řada z nich získala hodnotná ocenění.

s-napady-do-cele-evropy.jpg

S nápady do celé Evropy

Prestižní práce v širokém spektru jazykových mutací. Cílem bylo podporovat značku Funtoro na významných evropských trzích vč. Ruska. Funtoro je originální multimediální systém pro auta, vlaky a lodě a zadavatel slovenská společnost Molpir je výhradním distributorem systému v celé Evropě.

vytvaret-pribehy-znalost-produktu.jpg

Vytvářet příběhy = znalost produktu

I taková značka jako je Slovácko musí neustále budovat svůj příběh. Pro m-ARK je potěšitelné, že se na tom může řadou nejrůznějších aktivit podílet. Stručně: „Za vinařskými zážitky Slovácka”, ocenění - nejlepší turistický průvodce ČR roku 2010. Mapa „To nejlepší ze Slovácka”, ocenění mezinárodní veletrh cestovního ruchu ITEP Plzeň 2011. Film „Slovácko - Svět emocí” - Prix Jury, festival Tour Region Film Karlovy Vary 2013. m-ARK: koncepce, text, grafika, foto, režie, produkce,...